Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 10:37:07 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/31443 aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Tähtvere küla, 
Tapa-Tartu 421,6-424,7 km // Vorbuse küla, Tapa-Tartu 419,9-421,6 km // 
Tartu vald, Kastli küla, Ploomiriba // Raudteeäärse tee // Tapa-Tartu 
409,5-415,1 km // Tapa-Tartu raudtee R30 // Tapa-Tartu raudtee R32 // 
Üleraudtee // Kärkna küla, Kärkna raudteejaam // Maramaa küla, 5-419,8 km // 
9-419,2 km // 25 km // 33 km // 85 km // Tapa-Tartu 417,3-419,9 km // 
Tapa-Tartu 418,7-419,2 km // Tapa-Tartu 419,4-419,8 km // Pupastvere küla, 
Sireli // Tapa-Tartu raudtee R37 (Tabivere-Kärkna JV KM 410,777 - Kärkna 
jaam - KärknaTartu JV KM 421,536 CCS) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusteatise kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27285234>  (menetlus nr: 
467319), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister